{"id":56,"date":"2018-09-09T14:10:53","date_gmt":"2018-09-09T14:10:53","guid":{"rendered":"https:\/\/www.interlid.nl\/?page_id=56"},"modified":"2019-08-13T08:57:29","modified_gmt":"2019-08-13T08:57:29","slug":"evenementen","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.interlid.nl\/modules\/evenementen\/","title":{"rendered":"Evenementen"},"content":{"rendered":"
<\/a> Alles wat je nodig hebt om een evenement te kunnen beheren kan\u00a0InterLid Evenementen<\/strong>. Of het nu gaat om gegevens beheren van opdrachtgevers, beschikbaarheid van vrijwilligers verzamelen, indeling maken en versturen, vrijwilligersvergoeding verwerken en offertes en facturen versturen. Alles in 1 systeem.<\/p>\n<\/div>\n Naast de mogelijkheid voor het beheren van evenementen is er ook een apart gedeelte voor vrijwilligers in InterLid Evenementen<\/strong>. Door elke vrijwilliger een eigen inlog te geven, kunnen zij evenementen inzien, beschikbaarheid opgeven en indelingen bekijken. Ook is er een kennisdatabase aanwezig waarin allerlei informatie verzameld kan worden om de vrijwilliger nog beter zijn vrijwilligerswerk te kunnen laten doen. En een extraatje voor de vrijwilliger: elke dag, elke week of elke maand een overzicht van alle evenementen in de mailbox, super makkelijk!<\/p>\n<\/div>\n InterLid Evenementen\u00a0<\/strong>kan ook ‘stand-alone’ werken. Dit houdt in dat het systeem niet gekoppeld is aan de andere functionaliteiten van InterLid maar dat het op zichzelf werkt. Handig voor verenigingen of andere stichtingen die alleen\u00a0InterLid Evenementen\u00a0<\/strong>willen gebruiken.<\/p>\n<\/div>\n Alle informatie inzichtelijk en beschikbaar voor beheerders en vrijwilligers<\/p>\n<\/div>\n \n Direct aanvragen<\/a>\n<\/p>\n
\n
\n<\/p>\nBeheren, inplannen en berekenen<\/h2>\n
\n<\/p>\nInlog voor vrijwilligers<\/h2>\n
\n<\/p>\nStand-alone mogelijkheid<\/h2>\n
\n<\/p>\nSnel en makkelijk<\/h2>\n
Functionaliteiten<\/h2>\n